Solig Tisdag

Frukosten är än sålänge kvar i min mage!



Jag begav mig till Måleribolaget för att hämta några färgprover och färgkartor.




Jag passade på att tvätta min bil i programmet Renast. Mjuka borstar.




Min fina lilla bil blev så ren! Dock borstade biltvätten en backspegel sne och en liten lucka framtill öppnades, men det verkar inte vara någon fara :)




Jag tog med mig mitt presentkort som jag fick utav syrran och gick in på H&M innan jag handlade på ICA. Jag föll direkt för den här snygga vårjackan som hängde alldeles innanför entrèn. Luvan går att stoppa in i kragen och den är figursydd i midjan! Den här jackan kommer att följa med mig till London <3 299 kronor kostade den. Vilket fynd!



( Ja jag är blek och lätt glåmig i ansiktet, men jag har också rensat kroppen den senaste tiden som ni vet... )

Kommentarer
Postat av: Hulda

Skinande bil och fin jacka.. Jag hade planer på att köpa den i rosa,men då kanske jag ska tänka om hihi! Great mindsthink alike ;-)

2011-03-08 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0