Tour de Köping

Idag tog jag en promenad istället för att gå ner till gymmet. Jag är glad att jag gjorde det för det gav mig mer energi och positiva känslor och det behövde jag idag. Solen sken men det blåste för mycket för min smak.
Här kommer några bilder:

I mitten av bilden ser ni lite av ett hus. Där ska vi bo allra högst upp alldeles snart :) Våran balkong är åt andra hållet:









Jag kände att jag inte vill lägga 800 kronor på Nike skorna som jag vill ha, den här månaden, så jag köpte ett par andra som jag tittat på för 349 kr. Jag vill ha så mycket pengar som möjligt till London...med dom här kan jag flanera runt på Londons gator:



Dom är väl helt okej? Fint med vitt och rosa så här på våren.

Alla räkningar är betalda och hotell i London har jag bokat. Vi kom undan med 1200 per person för 3 nätter. Det tycker jag är alldeles perfekt och lagom. Vi ska ju bara sova där :)
Det ska bli så roligt att åka!

Om några timmar slutar Samuel jobba och då ska jag få följa med honom till Västerås och köpa fiskelina. Ha ha jag är så glad över att bara få följa med och göra någonting =) Jag kräver inte mycket jag inte.

Jag längtar till nästa helg, då är jag ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0