Tsunami

Det är otäckt det som hänt i Japan.
Och att jordbävningen som skedde ute till havs var så kraftig som 8,8 på Richterskalan!
Jag är så glad och tacksam att jag är född i Sverige där ingenting sånt händer.
Jag tycker så synd om alla människor som utsätts för sånt här.

Jag har jobbat med acceptans och gilla läget hela veckan för att stå ut med den här jobbhelgen som kommer. Den är tuff och lång men det blir ju måndag snart igen.

Annars mår jag bra. Jag är ett svettigt mensmonster men jag mår bra.

Idag blir det Göteborg tur och retur och så pass upp till Stockholm för att sova där.

Ha en fin ledig helg ni som har det =) Och ni som jobbar, ha en bra jobbhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0