Avslag

Jag får inte läsa Psykologi kursen. Jag förstår inte motiveringen som var skriven heller. Det känns trist! Jag hade sett fram emot att få aktivera hjärnan och lära mig saker.
Jag ska ringa dit någon dag och fråga vad som menas och om jag inte får läsa någonting alls där eller hur det är.

Jag är trött idag. Jag börjar inte jobba förrän ikväll. Jag trodde att jag skulle träffa Michaela en stund men hon svarade aldrig på mitt sms så det får bli någon annan gång.
Jag ska ta mig bort till lägenheten och fixa lite men jag behöver vara hemma en stund för kattens skull.
Hade jag lite packtejp hade jag kunnat plocka ner lite saker i lådor men det har jag inte. Synd att jag inte visste det när jag var i affären förut.

Tjat om renovering,jag vet, men det är för att det är det enda som jag håller på med just nu. Det är som tur är några veckor kvar, men vi kan inte flytta in någonting förrän det är någorlunda klart. Vi kommer att flytta in i ett rum i taget beroende på vilket rum som blir färdigt först och så.

Ja,jag är mer asocial än vanligt men jag kan inte slappna av förrän det här är färdigt så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0