En bildkavalkad

Jag tog några bilder idag till er som inte kan följa renoveringen på plats. Roligast var igår när en kollega frågade om vi har hyrt in hantverkare som gör det haha ;)

Köksluckorna är nästan färdiga. Dom är så himla fina! Ewy ska måla inuti skåpen också. Jag är så glad och tacksam över att hon gör så fint.



Här ser ni lite hur hallen ser ut. Till vänster kan ni se färgen som jag målade igår. Snyggt va? Haha!


Här ser ni utsikten från vardagsrummet.



Jäkla tapeter! Så här ser väggarna i sovrummet ut. Som tur är ringde det en liten klocka i mitt bakhuvud att det finns någon form utav papp som man kan köpa och sätta upp och måla och tapetsera på. Vi hade fått slipa ihjäl oss annars!



Den här utsikten vill vi vakna till varje morgon så sängen ska förhoppningsvis placeras rakt emot fönstret om den inte tar upp hela rummet vill säga. Min säng är väldigt stor!



Det här är utsikten från köket. Det går bra för mig med min höjdrädsla att titta rakt ut men tittar jag neråt vill jag spy!


Nu ska jag äta min lunch. Jag verkar inte vakna till liv idag utan jag är fortfarande sömnig!
Jag ska ordna med lite papper från jobbet och så ska jag fixa mina naglar för dom är inte så snygga efter slipning och målning...
Det blir några snabba pussar med Samuel när han kommer hem och jag ska åka till jobbet. Mitt hjärta slår extra hårt för honom just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0