Home alone

Det är så tomt här hemma. Och så himla tyst...
Jag har alltid lidit av separationsångest och är fortfarande rädd att bli övergiven emellanåt.
I det här fallet så vet jag att jag inte kommer att bli övergiven, men det är ändå inte roligt att vara ensam.

Jag har äntligen kletat i färg i min utväxt! Nu känner jag mig fin i håret igen.
Jag har även plockat ur några lådor, bokat tvättid ( vi har inte dragit el till våran tvättmaskin än ) och jag har bytt ut mattan på balkongen mot min rosa/vita.
Imorgon efter jobbet ska jag köra en del saker till tippen, bla min dammsugare som är trasig. Jag har haft den sen jag flyttade hemifrån så den har ändå hållt i många år.
Jag måste handla imorgon också...

Jag ska visa två plagg som jag köpte igår på H&M:





Jag tycker dom är fina :)

Jag fick ett sms nyligen att min Zingo-film är lämnad till Posten och snart på väg hem till mig. Det bästa med CDON är att det alltid går supersnabbt att få hem det man beställt.

På Onsdag har jag och Emma rast samtidigt i Stockholm så då kan vi umgås hela tiden :) Det tycker jag om. Och på Fredag ska vi jobba ihop.

Annars har det inte hänt så mycket...
Jag köpte med mig fina rosor från Hötorget till mamma som jag var dit med idag. Jag fick även lunch och träffa mormor och morfar.

Näe jag ska ta och se om jag kan få ordning på lite mer saker så blir det inte så mycket att göra imorgon och på Torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0