Julspya

Idag har jag uträttat några ärenden och tagit det lugnt.
Jag köpte pepparkakor med apelsinsmak som jag mumsat på. Jag såg att syrran köpt det och jag kunde inte stå emot, för jag älskar verkligen dom! Ballerina pepparkaka ska jag försöka att vänta med att köpa hem för jag kan inte låta bli dom när dom finns hemma ;)
Jag har letat efter en låda med skumtomtar men dom är slut typ ÖVERALLT så jag paniksms:ade Samuel och sa att vi MÅSTE leta efter en låda i Västerås i helgen haha. Hur kan dom vara slut när det är en månad kvar till jul?! Godiskillen inne på Willys skrattade åt mig när jag sa att jag MÅSTE ha mer tomtar haha.

Min syrra får en slags psykos tiden innan jul. Det enda hon pratar om är att få julpynta och hon köper julpynt för sina sista pengar typ. Idag fick jag ett sms att hon var helt slut, att hon har så mycket julsaker så att hon inte vet vart hon ska göra av allt haha =)
Jag gissar att det ser ut som om julen spytt hemma hos henne och Roberth =)
Men hon är söt. Min syster.

Idag ska det ätas pizza här hemma. Jag smsade Samuel och sa att jag vill fira att jag fyller år om en månad haha =)

Imorgon är det arbetsplatsträff och sen på Fredag jobb mellan 05:20 och 16:35 sen en härligt ledig helg!
12 arbetsdagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0