Godkänt

Samuel skrev att det blev jättesnyggt i håret så det känns bra. Jag hoppas att han tycker det ser lika bra ut när han får se det i verkligheten.


Imorse vaknade jag med huvudvärk, det måste ha berott på att jag sovit för mycket. Jag sov i elva timmar ;) Jag har sovit som en gris första lediga dagen efter att jag jobbat helg nu dom senaste gångerna.

Jag har känt av lite växtvärk i magen idag. Som mensvärk ungefär. Men det känns bra ändå, för då vet jag att det är som det ska där inne.
Nästa besök hos barnmorskan är 24 Oktober så det är ett tag kvar. Vi var där senast på semestern. Men man har inte så många inplanerade besök där om man mår bra och så och det gör ju jag.
Jag blir bara extra trött i benen och ryggen när jag jobbar och jag får sammandragningar när det blir för mycket.

Imorgon kväll jobbar jag och likaså i övermorgon så jag ska njuta av en kväll hemma. Det är skönast, att vara hemma på kvällarna. Jag är ingen superpigg tjej på kvällarna så att jobba kväll är inget jag föredrar ;)
Väldigt skönt att veta att jag är ledig i helgen!

Jag såg en så sjuk grej i en tidning hos frisören idag. Det var en målarbok som dom har i USA. En sån målarbok som man som barn färglägger. Det sjuka var att det var bilder på när amerikanske soldater ska skjuta Bin Laden och såna krigsbilder.
Det där landet alltså... I samma land har dom en bok om en fyraåring som bantar...helt sjukt.

Snart dags att börja med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0