Morning glory

Idag har jag en lång och seg dag på jobbet, så det var skönt att jag kunde sova ända till klockan nio. Som tur är så har jag Hulda med mig på första tåget idag så det blir ett kul tåg =) Och Rickard såklart!
När vi kommer fram så är Emma där och äter lunch med oss. Bra dag =)

På Fredag efter att jag jobbat färdigt så ska vi till Mikkiz och Anders och hälsa på lilla Nellie. Hon fick sitt namn igår =) Äntligen få lämna presenterna som vi köpt redan den dagen hon kom haha =)

Jag känner inte riktigt igen mig när jag ser min spegelbild, håret är så mörkt, men det tar nog bara några dagar sen har jag vant mig vid den. Jag kommer framför allt tycka det är skönt när utväxten inte syns lika tydligt om en vecka. Mina ögon lyser på ett annat sätt när jag har mörkare hår och färgerna i ansiktet kommer också fram.

Jag borde snart byta om men jag vill inte riktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0