BF + 8

Inatt vaknade jag av att det gjorde skitont i magen. Efter en stund gjorde det skitont igen och jag tänkte YES nu är det igång!
Tji fick jag, det var bara ett jäkligt starkt magknip så jag fick rusa till toa.
När jag satt på toa tänkte jag på att jag läst att en förlossning kan börja med att man blir riktigt kass i magen, men sen kom jag på att jag faktiskt brukar bli halvkass i magen när jag har feber och är snorig. Typiskt ;)

Jag vaknade upp imorse het som en kamin men ställde mig ändå i duschen och tvättade håret och allt sånt.
Samuel är ute på isen och hoppas på fisk så jag ska vila till han kommer hem.

Det var en riktigt mysig kväll igår. När Samuel kom hem från innebandyn så var han faktiskt vaken ända till kl 23. Jag minns inte ens när han senast var vaken och tittade på TV med mig en hel Fredag kväll ;) Han showade och höll låda redan när han kom hem ifrån jobbet och det fortsatte när han kom hem igen från innebandyn. Jag var så trött och seg för jag inte var riktigt kry och det utnyttjade ju han genom att vara ÄNNU jobbigare än normalt haha =) Men jag älskar verkligen när han är på det där humöret. Underbara Samuel!

Ikväll blir det att lägga sig tillrätta i soffan och hoppas på att kvällens deltävling av Melodifestivalen är bättre än den som var förra veckan.

Jag trodde förra veckan att lillen skulle vara med oss och titta ikväll men det blir kanske nästa Lördag.
Veckan har faktiskt gått fort.

Jag har börjat ställa in mig på att bli igångsatt. För mig är det " det värsta tänkbara " så det kan ju bara bli bättre om det visar sig att han vill komma ut självmant innan, men för min egen skull, för att försöka ha kontroll över en situation som skrämmer mig, så börjar jag sakta med säkert ställa in mig på att bli igångsatt.
Det är ju en vecka dit, men med tanke på hur snabbt den här veckan gick utan bebis så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0