Zombie mamma

Inatt bökade Noa mer än någonsin. En gång i halvtimmen stoppade jag in nappen eller la honom i en annan sovställning. Halv fem satt jag vid fotändan av sängen och grinade för jag var så trött.
Noa har inte velat sova någon längre stund idag så jag har inte kunnat sova med honom...Jag kommer garanterat att somna i soffan ikväll.

Nästa Fredag ska jag gå iväg och klippa håret. Min frisör är sjukskriven minst 3 månader pga utbrändhet =/ Jag tycker synd om henne, jag gillar verkligen henne. Jag får nu gå till hennes kollega. Jag har inte klippt mig sen i början av December så det ska bli spännande att se hur mycket hon kapar... Jag vill ju spara ut håret, men jag har haft lite annat att stå i än att gå till frisören om vi säger så.

Efter BVC besöket på Måndag ska jag till min barnmorska på återbesök efter förlossningen och prata om preventinmedel och sånt och gå igenom min journal från förlossningen hoppas jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska använda för preventinmedel, vill verkligen inte bli gravid igen redan nu så något måste jag ju ha då det inte är så kul med gummi så att säga.
Det känns som mensvärk i nedre delen av magen på mig så mensen kanske är på väg tillbaka. Jag har INTE saknat den ;)

Nehej nu hann jag inte skriva någonting mer för nu vill Noa ha min uppmärksamhet. Piggaste barnet i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0