Le Tipp

Idag slängdes ytterligare lite till grejer på tippen...Jag rensade även ur mitt skafferi och kastade iväg lite mer tidningar som jag vid förra rensomgången ville spara...bort bort bort!

Jag var en sväng till IKEA också, tillsammans med 14000 andra idioter. Är det ALLTID folk på IKEA?
Jag spanade in en säng och en garderob och en byrå som jag är spekulant på...

Sen fick jag något slags...bryt. Det kändes som att hjärtat skulle slå sig ut ur min kropp för att lägga sig i en slemmig hög på golvet och sluta att fungera, så då gick jag och la mig. På min nya 249 kronors kudde som skulle vara så bra för såna som sover på rygg. Vetifan!
Skit samma, jag lyckades inte somna utan tyckte snarare att allting hopade sig kring mig ännu mer.
Räddaren i nöden var Samuel som skickade ett fint sms till mig. TACK hjärtat för att du är så fin! Och HUR gör du för att ALLTID skicka sms när jag behöver det?

Ikväll ska jag dricka öl med mina snygga vänner och det ser jag jättemycket fram emot. Antingen så blir jag aspackad på en öl eller så kan jag hålla mig lagom skön sådär hela kvällen. Det berättar jag imorgon ;)

Skiathos väskan är packad. Jag ska bara tvätta lite kläder på fredag sen är jag redo att åka! Jag längtar!
Det ska bli härligt att få färg på den här feta kroppen och få vila och skratta dagarna igenom.

Något annat jag längtar efter är när jag imorgon får åka Samuels nya fina bil!!! En fin kille ska ha en fin bil. ( Utan döda ormar i )

Om jag ska försöka att kleta lite smink i fejjan så att folk inte tror att det är Halloween när jag går ut sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0