Sömntuta

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så var jag galet trött. Jag stekte pannkakor som jag la i en form och la folie över så dom skulle hålla sig varma och sen la jag mig i soffan.
När Samuel kom hem så skulle vi äta och jag orkade knappt tugga.
Jag frågade om vi skulle lägga oss klockan nio ha ha. Som tur var så var Samuel trött ( det är hårt att vara i Prag en helg ;) ) så vi la oss faktiskt klockan nio...
Jag somnade nästan med en gång...
När Samuel åkte till jobbet så fick jag som vanligt kramar och pussar innan han åkte och då kände jag mig rätt pigg ändå och Samuel sa åt mig att inte piggna till...Jag gick upp på toa men la mig igen sen och vaknade inte förrän KLOCKAN ELVA!!!!
Helt sjukt, jag trodde först att jag såg fel...
Det var tänkt att jag skulle åka till Örebro idag för att träffa Mathilda och Emma men jag kände igår att jag inte orkade. Jag ville inte hålla på att köra bil eller pussla med tåg dit och hem.
Jag flänger fram och tillbaka varje dag annars och jag behövde helt enkelt en resfri dag.
Som tur är så är inte mina tjejer dumma i huvudet utan dom förstod att jag inte orkade just idag.
Jag har spenderat många timmar hemma hos Michaela idag. Busat med Oliver och pratat en massa.
Men jag kände att jag inte var riktigt klar i skallen efter att ha sovit så många timmar...hoppas det inte märktes för mycket.
Nu väntar jag på att det ska bli dags att åka till affären och handla mat...Jag kämpar med att hålla ögonen öppna så jag hoppas att jag orkar följa med...Samuel får laga maten idag helt enkelt...
Just ja, jag fick hem Sunes jul idag ha ha. Jag kände att jag så gärna vill ha den. Så på Lördag innan det är dags för julbord ska jag titta på den ;)
Annars mår jag bra. Synd bara att det finns psykfall som inte låter mig vara.
Imorgon jobbar jag en tolvtimmarsdag...just den turen brukar halvt ta död på mig så jag hoppas att jag är piggare imorgon än vad jag varit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0