Willkommen Bienvenue Welcome!


Min privata topphemliga blogg kommer jag att ha kvar, men även ha en offentlig blogg för Er!

Tre inlägg varje dag, ett varannan vecka eller ett i kvartalet, det kan jag inte svara på nu, det beror på vad jag känner att jag måste ta upp och skriva av mig om.


Idag går jag ut lätt med att tipsa er om Ola Joyce. Ett par mail skickades mellan Örebro och Dubai för några år sedan och jag har hållt koll på honom sen dess. Hänt Extra kan tjäna pengar på mig om några år om dom vill. Okej, det var ett skämt.
Tillbaka till musiken: annorlunda ordkonstnär som inte blivit stöpt i en mall tillsammans med allt annat i musikväg idag. Texterna betyder någonting, det är inte ord som passerar snabbt igenom hjärnan, utan man lyssnar med eftertanke.
Det kommer bli någonting stort och bra utav honom.

Snygg på utsidan och intressant på insidan, Ola Joyce.

Lyssna på honom på Spotify, tv4play, p3populär, Myspace, Youtube eller om ni är lite bättre köp låtarna på iTunes.
Om det finns en snart färdigställd platta ( Man börjar ju undra Ola! ) så säger han att den ska komma i Maj.







 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregid, snygg Ola :)

2010-02-10 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0