Fjällen

Samuel är i fjällen utan täckning. Det känns konstigt, men det går bra. Jag är så van att få flera sms om dagen och så, men, han klättrar nog upp på en fjälltopp om några dagar och ringer mig. Jag blev glad av att höra hans förväntansfulla och glada röst förut innan han åkte upp.
Jag får fortsätta att framtidsplanera medan han är borta :) Underbara Samuel.

Igår var det en sån härlig dag. Jag och Maria åkte iväg med siktet inställt på att bada någonstans runt Laxå. Inne på Ica i Laxå träffade jag Frida från jobbet och hon tipsade mig om sjön Unden. Så Tivedsbadet blev det.
Och vilket underbart ställe! Jätte långgrunt, jättevarmt i vattnet och vi gick en bit bort och hade en strand alldeles för oss själva!
Det är skönt med såna lediga dagar. Riktigt lata lediga dagar är underbara!




Idag bjuder Robert på glass i Göteborg och på Lördag blir det grillning med fina vänner.

Livet är så himla härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0