Jag ger dej min morgon


Först och främst: shiiit vad VARMT det är! Först flera månader utav isande kyla och nu superhetta! Varför ska man alltid gnälla för?


Förra veckan bodde jag hos Samuel. Det var helt perfekt. Och det startade upp en process i mig. Och i honom. Nu pysslar min hjärna med framtidsplaner 24h om dygnet och jag har Samuels stöd. Han är glad. Jag är glad.
Förra veckan betydde väldigt mycket. Det har skrivits mycket fina och starka sms igår och idag. Såna där sms som känns och som värmer och gör en lycklig.
Helgen var superhärlig. Vi lagade mat, badade, solade, kastade frisbee, drack öl...Bara njöt utav att vara lediga tillsammans.
Min pojkvän. Min bästa vän.
Nu semestrar han i fjällen. Han gör det som han tycker allra mest om. Fiskar. Jag blir varm i hela kroppen av att veta hur lycklig den killen kommer att vara medan han är där.

Om lite mindre än 4 veckor så har jag semester. Som jag längtar. Jag är trött. Jag är slut. Jag känner mig dränerad. Jag behöver vila.

Mathilda och Martin är i Montenegro! Så himla härligt för dom. Jag känner ingen som varit där tidigare så det ska bli jätte spännande att höra om hur det var.


Jag är inte rädd för att våga satsa för att vinna. Jag har allt att vinna.

Jag är så sjukt jävla LYCKLIG!
Tack alla underbara som finns i mitt liv!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi har det underbart! Och det ar smallhett! Langtar tills vi far mysa lite..saknar ju dig..ingen kan svulla som du och jag.. men jag gor mitt basta har nere,tro mig.. nyss tryckt i mig en brownie med glass, OM den var GOD!!!



Hoppas du har de fint, trots avsaknaden av din karlek, och mig kanske ;)



KRAM till dig, for du ar sa himla bra!

Martin halsar!

2010-07-16 @ 23:23:36
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0