woohoo!


Det är så himla härligt just nu!
Det skulle vara ännu härligare om min fiskegubbe kunde knalla upp på en fjälltopp så jag fick vara glad i telefonen med honom. Men snart är han hemma :)
Men det är konstigt att inte ha pratat med honom sen i Lördags.

Det var så underbart att rensa bort ännu mer kläder, skor och ytterkläder idag! Mamma stod med sopsäckar i högsta hugg och så åkte vi och dumpade allting i Frälsningsarmèns containrar.
En hel del annat åkte också ner i sopsäckar.
Dåliga minnen, funderingar och annat åkte till tippen. Lovely!

Jag fick äntligen tummen ur och fixade verkstadsbesök åt min Audi. Snart kan jag blinka igen!

Idag har jag även haft turen att umgås med Linn och Johan. Det var superhärligt att träffa dom. Jag och Johan åt en så galet god glass!

Snart ska jag bege mig upp på stan för att möta upp Mira. Vi ska möta upp Emma, Moa och Maria för att lyssna på Oskar Linnros.
Jag tror nog även att vi kommer att höra när Nationalteatern spelar på Strömpis vart vi än sitter ikväll.

Det kan hända att jag måste göra ett glädjetjut i kudden innan jag ger mig ut på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0