Nej tack!


Jag tänker inte befinna mig någonstans där jag inte mår bra. Där det känns som att jag ska hållas fast vid någonting gammalt. Jag är färdig med det där.
Jag har valt livet och det där idag är inte någonting som hjälper mig utan snarare stjälper mig.
Jag behöver inte det där.
Om jag kan välja bort problem så vill jag göra det i den mån det går.
Snacka om att vara full utav dålig energi ikväll...
Jag ska gråta bort den, ringa imorgon och säga att jag inte vill vara där längre, sen känns det bra igen.

Tack underbara Linda för härliga, om än snabba, timmar idag. Det är alltid så skönt att prata med dig!

Jag längtar till fredag klockan 12 då jag får åka ifrån jobbet och åka till Samuel för en helg. Om det är någonstans som jag får positiv energi så är det där. Aldrig något knorrande.

Kommentarer
Postat av: Annica

Är det du som är med i en annan del av köping? Linda var det va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0