Finns jag?





Enligt Telia bor jag på Ekersgatan, enligt Skatteverket så bor jag i Glanshammar och enligt mig själv så bor jag på Hjortstorpsvägen.
Men jag vet inte?
Jag verkar ha trillat emellan några bord.
Eller så kanske jag inte finns?
Det finns ingen som vet riktigt säkert vart jag finns.
Spännande.

När jag känner att jag har koll på vart jag befinner mig i livet så verkar myndigheterna och andra inte ha en aning om vart jag befinner mig.
Jag har mer koll än dom. Jag litar på mig själv.


Jag kanske ska kommentera teckningen. Jag fick den teckningen utav en tjej på fem år på Fridas dödsdag. Det känns som en hälsning från någon som verkligen inte finns längre. Eller vad tror ni? Jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna när jag fick teckningen.

Kommentarer
Postat av: Annica

Bor inte du i västhaga^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0