Försommar

Jag smög upp ur sängen för en stund sen för att låta godingen sova mer. Det är en ny känsla, att ligga vaken bredvid honom och längta efter att han ska vakna så jag får krypa tätt intill och krama honom. Jag älskar känslan. Jag känner mig hemma med honom.
Ååå ovilja att jobba idag! Jag har en lätt tur, men ändå. Som tur var så loggade jag in för att titta när jag börjar idag, och tur var det för jag trodde att jag började en halvtimma senare än vad jag gör.
En annan tursam sak är att jag får åka tillbaka till Samuel redan imorgon.
Igår firades Anders, Mikkis fästman. 30 år. Gamla gubben! Det var jättetrevligt ute hos dom på landet. Vädret var toppen så vi kunde vara ute hela eftermiddagen och kvällen. Tråkigt bara att jag var så trött, men det får man vara. Jag var chaufför igår, det passade mig alldeles utmärkt. En nagel slog jag av igår när vi kastade frisbee, men det gör inget, sånt som händer. Och det var kul att stå och kasta lite.
Jag tycker om Samuels familj. Dom är snälla och knäppa på ett bra sätt.
Imorgon ska jag träffa någon som jag tog kontakt med för några dagar sen som jag inte träffat på över ett år. Allting blev så konstigt när vi slutade att ses och tydligen har vi gått och saknat varandra. Det känns faktiskt riktigt bra att träffas igen. Jag tror att missförståndet går att reda ut så vi kan börja umgås igen. Vi var ändå väldigt nära vänner och hade jätteroligt när vi träffades.
Jag skäms över att någon beter sig riktigt illa!
Jag är glad över att försommaren är här. Jag ska se till att det här blir den bästa sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0