Äntligen sol!

Jag blir galen på mina fötter på nätterna. Dom är jättevarma och så värker det i dom så mycket så att det inte går att somna....
Inatt kom jag hem halv två från jobbet och jag tittade på klockan sista gången klockan fem...
Klockan nio vaknade jag och det kändes ungefär som om någon klubbat mig i huvudet. Jag var så trött.
Och så började fötterna igen...
Jag berättade det här för mamma igår och hon sa att hon har likadant....KUL...


Jag tog med mig Decemberschemat inatt när jag slutade att jobba. På min födelsedag ( 23:e för er som inte vet ) så jobbar jag mellan 04:54 och 12:30 och på Julafton jobbar jag mellan 9 och 16:40.
Det känns helt okej båda dagarna.
Jag vill inte fira min födelsedag eller jul egentligen....Jag har fortfarande svårt med dom dagarna.
Det enda viktiga på Julafton är att dom som ska få sina presenter får dom av mig.
Jag vill inte ha någonting.
Jag är så nöjd med det jag har och det livet som jag fått. Jag behöver ingenting annat.


Inatt när jag körde hem så blev jag så sjukt sugen på att backpacka igen på semestern!
Jag vågar inte tro på att jag och Samuel kan få semester ens en vecka tillsammans så då måste jag ha en plan =) Och han åker för övrigt till fjällen och fiskar också. Vilket han såklart ska göra :)
Vi ska åka någonstans nästa höst/vinter så vi får lägga ner med krut på det ;)
Jag känner att jag får passa på att resa och så nästa år för året därpå kommer jag inte att kunna resa på samma sätt hihi :) Men det är verkligen skit samma för den resan kommer att vara MYCKET roligare.

Så om det är någon som får semester ungefär samtidigt som mig i sommar så häng på!


Jag tog en ryggsäck på ryggen och klädde mig i träningskläder och promenerade bort till Willys förut.
Vem vill släpa på tunga kassar när man kan slänga ner allt i en ryggsäck?
Fantastiskt hur mycket som ryms i en rätt liten ryggsäck.
Skönt med extra träning på hemvägen också. Det behöver jag.


Usch och FY imorgon ska jag till tandläkaren... =/ 11:30...
Jag hoppas att jag kan träffa Michaela och Oliver efter det,så kan jag tänka på dom medan jag pinas hos tandläkaren.
Bara tanken på att gå dit får mig att vilja spy.

Imorgon, eller på Torsdag ska jag sy gardiner till köket. Jag har inte sett att det är små fästen så det bara är att hänga upp stången. Jag måste ha varit halvblind när jag tittat där förut.
Så jag ska sy om en duk och hoppas att det blir en fin gardin :)


Och tack alla som säger att jag skriver bra. Jag blir jätteglad när ni säger det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0