En rubrik

Det blev ingen rolig helg..jag behöver inte skriva mer än så för det är inte mer än så. Det har inte hänt någonting. Jag var bara enormt ledsen.

Det känns bättre nu. Jag fick veta igår att jag fått ledigt så att jag kan åka till London och Samuel var här hos mig igår ( och hela helgen ) och jag fick pussa och kramas med honom.

Han är en klippa min Samuel. Jag har aldrig tidigare känt att någon eller något har kunnat ge mig tröst när jag varit ledsen. Jag har alltid slitit mig ur famnar som vill krama mig, för att jag skämts när jag varit ledsen, men Samuel kan faktiskt trösta mig. Han får krama mig och han får vara nära mig när jag är ledsen.
Det är faktiskt helt otroligt att det ska ha tagit nästan 27 år.
Tack för att du finns Samuel. Jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Jag väntar på papper så att jag kan söka distanskursen...det dröjer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0