Söndag och Fars Dag




Mini-Max när jag precis hade hämtat honom <3 Tack syrran för bilden.


Jag fick så gott fika hos pappa så jag blev förvirrad och glömde min plånbok...Det kom jag på när jag klev ur bilen hemma...Jaja ingenting att göra någonting åt. Samuel får betala maten ikväll ;) Nej men vilken tur att jag har honom. På alla sätt. Bästa!
Mamma var på jobbet så jag och pappa fikade ensamma. Pratade och sånt. Det är inte ofta vi sitter ensamma han och jag direkt.
Det var mysigt.
Hann gosa lite med Rocco också.


Nu har jag precis diskar och dammsugit. Det är otroligt mysigt att ha Samuel hos mig men jösses vad disk det blir när man är två. Jag hade glömt bort det :)
Men nu är jag ensam hemma för han firar sin pappa.
Jag ska passa på att njuta extra mycket av hans sällskap ikväll då jag jobbar kväll måndag och tisdag och inte har tillfälle att träffa honom.

På Onsdag ska jag till tandläkaren...Jag känner mig inte jätterädd just nu, men jag kommer väl vara nära ett sammanbrott på Onsdag morgon innan jag går dit...


Idag känner jag mig glad och på något vis lite pirrig i kroppen.
Kan bero på att jag endast jobbar tre dagar veckan som kommer eller bero på att jag är så himla kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0