The Dentist

138 kronor kostade det mig idag hos tandläkaren.
Och då köpte jag flour också.
Jag började skratta när jag skulle betala. Jag hade sett pengarna rinna iväg ifrån mig.
Jag hade inte hål. Jag fick beröm för skötseln av mina tänder.
Jag trodde att dom skojade med mig.
Om jag ska laga i framtiden finns det några där som jobbar speciellt med folk med rädsla. Det kändes väldigt skönt och tryggt. Så till den grad att jag skrev upp mig på deras lista för att bli kallad för undersökning kontinuerligt.
Ibland blir jag rädd för mig själv!


Efter mitt glada besök där så gick jag hem till Michaela och Oliver. Och därifrån gick jag fyra timmar senare.
Jag hann träffa Johan en stund och så fick jag även äran att träffa Michaelas syster och pappa.


Nu har jag slängt in första maskinerna i tvättstugan. Jag ogillar tvättstugor sen jag hittade den där runkande negern i tvättstugan i första lägenhetshuset som jag bodde i.
Idag blev jag stressad när jag hörde röster i korridoren så jag valde fel grader på underkläderna så dom får jag tvätta en gång till sen.


Dags att skala potatis så att maten kan vara klar när Samuel kommer hit. Som jag längtar till han kliver in innanför dörren! Jag har inte träffat honom på två dagar. Två dagar för länge.


Och om ni inte hört The Like innan så leta reda på dom på Spotify. Skivan heter Release me. Galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0