SkönSöndag

I morse ( okej förmiddags ) strax innan 11 så väcker Samuel mig. Han kilar iväg och sätter på kaffe och sen kommer han tillbaka och kramas och då är jag övertygad om att klockan är typ åtta på morgonen för jag är så trött. Det finns inget bättre sätt att vakna på än få en massa kramar av den som man älskar mest i hela världen.
Vi kilade över till Michaela och Johan igår kväll och drack några öl och pratade en massa barndomsminnen. Det var trevligt att vara hos dom och jag hoppas att vi kan ses snart igen.
Innan det så drack jag rödvin och spelade musik och när Samuel kom hem så hade jag maten färdig. Som en liten vinad hemmafru ;)
Idag har vi bara slöat och det har varit välbehövligt. Jag har inte blivit rastlös en enda gång idag.
Varje söndag i några månader har vi köpt varsin Trisslott för att vinna lite pengar, men det har verkligen inte gått bra och förra veckan blev jag förbannad och sa att vi ska spela Bingolotto istället och överge Triss.
Så nu sitter vi här med varsin Bingolott och väntar på att det ska börja ha ha ha =) Det kommer vara första och sista gången vi spelar men lite roligt är det ha ha. Pensionärer.
Söndagar är veckans bästa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0