Kärlek

Jag är så blödig hela tiden.
När jag tänker på något fint eller känslomässigt starkt så kan jag börja att gråta lätt som en plätt.

Idag tänker jag på hur Samuel somnade mot mitt bröst igår i soffan.
Och då känner jag bara sådär...hur mycket kan jag älska honom? Kan jag sprängas?
När han börjar jobba innan mig så kommer han alltid in ett par gånger och kramas och pussas med mig innan han åker.
Och han skriver alltid söta meddelanden på hans whiteboard tavla som jag alltid läser det första jag gör när jag vaknat. Dom finns där varje morgon.
Små små kärleksförklaringar hela tiden.
Min pojkvän och min bästa vän.

Jag älskar dig Samuel. Du är den finaste människan som jag någonsin träffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0