En vanlig Onsdag

Jag har kvartstid i sex timmar så jag sitter på hotellrummet. Med kvartstid menas att jag endast har betalt en kvart i timmen...

Jag är lite trött idag så jag kommer nog att försöka att sova en stund. Jag har fullt upp hela dagarna, vilket är jätteroligt ;) Jag är glad i magen och lycklig i hjärtat.

Imorgon och på Fredag är jag ledig. Sen börjar en inte alls rolig jobbhelg: På Lördag sitter jag jour mellan 14 och 21. Jag hoppas att jag får en tur istället... På Söndag börjar jag klockan 11 och slutar 22:50 i Stockholm...På måndag börjar jag 07:40 och slutar 17:30... Det känns inte roligt alls, men jag hoppas att helgen går fort...

Det finns en del saker som jag vill skriva om men jag avstår...jag tar det en annan dag...

Nu ska jag sova... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0