Bilar, tvätt, bad och minigolf.

Idag har det varit en bra dag.
Vi hade tvättstugan mellan 10 och 13. Skönt att tvätta upp alla fjällkläder.

Jag surfade runt lite och tittade mer på bilar. Jag har ju min på lagning nu och jag känner att det börjat bli lite mer utgifter på Audin än vad jag gillar så det är dags att byta upp sig. Jag har fått ett lånelöfte av banken så när jag hittar en bil ( jag har ett pris jag inte vill gå över ) så är det bara att jag köper den. Jag ska försöka att få min bil såld privat har jag tänkt.
Jag har en bil som jag är mest intresserad av. Idag när vi spelade minigolf med Mikkiz så stod det en sån parkerad så jag passade på att titta lite på den :)
Jag återkommer när jag bestämt mig.

Efter att vi tvättat och fått lunch i magen så åkte vi och badade i gruvan. Mikkiz och Akilles kom också efter en stund. Så skönt att få svalka av sig litegrann. Vi följde med Mikkiz hem sen och drack kaffe och åt upp hennes glass ;) Sen åkte vi till stan och spelade minigolf. Jag är inte bra på någonting så jag kom sist. Jag tycker det är fantastiskt faktiskt att jag kommer sist i allt jag gör. Samuel vill alltid vinna och går alltid all in...


Jag känner med min kollega som är så omskriven i tidningar idag. Jag har fått höra en del av det som hänt och jag blir förbannad på tidningars kärlek till att skriva om företaget som jag jobbar på och jag blir ledsen när jag ser hur kollegor uttalar sig illa på Facebook. Håller inte vi kollegor ihop?
Jag väntar med att uttala mig till båda sidor fått sagt sin sak för jag tycker att det är så det ska gå till!

Samuel har kroppsnoja nu efter att ha gått ner mycket i vikt/muskler på semestern så han är och tränar. Han kommer nog hem snart och då kan vi nog kalasa på wienerbröden som vi fick av Ewy idag :)

Jag köpte ett par flipflops idag, jag kan inte ha några andra skor just nu. Jag sväller nog extra pga värmen. Jag blir galen på hur ont det gör i fötterna!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha jaa det har han hört några gånger idag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0