Februari 2012

Runt dom första dagarna i Februari nästa år blir jag mamma <3
Det känns otroligt och ofattbart att jag ska få vara med om det finaste man kan bli, nämligen mamma.
Jag har träffat min dröm, min Samuel, och att jag bär hans barn i min mage är så otroligt fint. Han är det allra bästa som hänt mig och han är min tvillingsjäl. Att vi ska bli föräldrar ska bli så roligt!
Att det så att säga, tog sig nästan direkt, trodde vi inte, men glada blev vi när vi fick veta det.

Jag har mått jättebra hittills. Idag gick jag in i v 14. Ett nytt fenomen är att jag sväller i armar, ben och fötter, men det klarar jag nog av :) Ja min mage är helt kass också, men jag överlever det också.

Om 30 dagar får vi titta på våran lilla bebis för första gången och det ska bli spännande. Jag hoppas att den som bor i min mage är frisk så att den får bo kvar där till den vuxit färdigt.

Tack alla ni som hållt tyst om det här fast ni vetat om det så länge <3


Jag har jättemycket att skriva och många bilder att visa från fjällen men jag orkar inte göra det ikväll. Jag ska även framkalla en del kort och ha i ett gammalt hederligt fotoalbum så jag kan visa er där också :)




Min fina karl :)



Jag drog upp den alldeles själv :)

Kommentarer
Postat av: Annica

<3



Vilken fin fisk! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0