Paint it white

Vi var till Västerås förut för att provköra en bil, som jag inte alls gillade, och så var vi in på IKEA för att hitta en lampa till taket i vardagsrummet. Vi hittade ingen. Jag tycker att det är jättesvårt med taklampor!
Däremot hittade vi två krukor så nu har jag planterat om mina små skott som inte haft bra krukor innan.

Vi köpte vit färg på Bauhaus till våra innerdörrar. Vi hade grundfärg kvar hemma så nu har jag precis grundat dörren till sovrummet. Det blev genast mycket bättre än den där bruna nyansen det var förut.
Jag ska snart måla ett lager med färgen vi köpte och se om det behövs målas två gånger.

Jag känner mig inte alls i form idag. Jag tror det är lite börja-jobba-igen-efter-semestern-ångest. Och jag har lätt ont i huvudet och svettas.

Min bil var inte klar på verkstaden. Gubben där hade fått fel grejer skickade till sig och dom nya kommer i mitten på nästa vecka så jag och Samuel får byta bil med varandra. Det är ingen fara att köra korta bitar med den. Har för mig att han sa att han bla behöver byta hjullager.
Jag vill ju ha automat på min nya bil och det finns inte så många småbilar som har det. Irriterande.

Jag ska väl ta och måla lite till på dörren, först ska jag bara....

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag hittar inte heller någon fin lampa.



Automat är så skönt att köra, önskar det var så på min också :)

Postat av: mamma

plockade ni svamp igår?

2011-08-06 @ 09:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0