Jul

Julafton var riktigt bra igår.

Först var vi hos min familj i Örebro och åt en massa gott och fick julklappar. I veckan ska vi köpa det sista till våran bebis för pengar som vi fick igår =)
Vi åt någonting hela tiden tror jag när vi var i Örebro haha.
Efter några timmar var det dags att åka till nästa ställe, tillbaka till Köping.
Det var Nellie som fick julklappar igår, jag tror att hennes mamma tyckte att det var roligast haha =)
Anders styrde upp ett gruppfoto som jag har stulit av honom:



Från vänster ser ni Anders pappa, sen är det Nellie i knät hos sin mormor, sen kommer Anders mamma, bakom henne sitter Mikkiz sen har vi Samuel och julgranskulan och på golvet sitter fotografen Anders =)

Idag ska vi hem till Samuels pappa och hans fru för att fira jul. Jag undrar vad vi ska äta? ;)

Imorgon är det annandag jul och jag tror att ví bara ska vara hemma då och skrota runt. Kanske måla färdigt köksstolarna som vi aldrig målar färdigt haha ;)

Jag hoppas att ni andra också hade en bra julafton igår och att ni inte satt ensamma.

Just det, vecka 35 idag. Nu kommer han snart ut till oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0