Comfort Hotell

Just nu befinner jag mig på ett hotellrum i Stockholm. Jag har kvartstid... Mitt tåg hem går 13:07 och jag har varit här sen strax efter klockan åtta.
Jag ska alldeles strax sova en stund så att jag orkar med hemresan sen som troligtvis inte kommer bli så rolig. Men som tur är jobbar jag med bäste Bob då :)

Så här ser mini rummet ut där jag sitter:



Om jag vill kan jag titta ut:



Och då ser jag det här:



Inte så rolig utsikt, men jag ska snart sova så det spelar ingen roll ;)

Jag känner mig lite trött i huvudet av att ha gått upp senast kl 04 nu i tre dagar. Imorgon ska jag gå upp 03:25... Så om den där Borgenvik vaknar innan klockan 10 på Lördag får han fasen inte väcka mig haha ;)

Igår var jag och tränade. Utan Biffen för första gången. Det gick bra. Det var väldigt lite folk när jag var där och då är det skönare att vara där.
Det är inte snobbigt där. Det är ingen tävling i vem som har snyggast kläder och folk tränar där. Dom står inte och spanar.
Skönt och avslappnat.
Det är skrämmande hur svag jag är i armar och axlar...Usch. Men snart så kanske jag inte är lika svag längre.
Jag vet att jag behöver träna och jag hoppas att det är motiverande nog för mig.
Jag äter bättre och min annars så...oberäkneliga mage är helt perfekt!
Idag är det 6 veckor utan socker och det går fortfarande bra.
Samuel äter godis varje dag och jag tittar på. Inom honom bor det verkligen en liten tjockis som vill titta ut ;) Men han är ju helt perfekt i kroppen så han får äta.


Näe, nu ska jag få lite sömn!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0