Familjen

Jag fick ett sms förut från syrran där hon berättade att hon var hemma i Västhaga och fikade.
Idag blev det lite jobbigt.
Jag kan inte bara titta förbi mina föräldrar. Jag träffar dom jättesällan.
Jag har givetvis valt själv att flytta och så, men ibland känns det jobbigt.
Jag var inte hemma överdrivet ofta när jag bodde i Örebro, för jag hade inte det behovet, men jag skulle önska att besöken kunde vara mer...spontana...

Som tur är skickade Michaela sms i samma veva och bjöd över mig på kaffe <3
Den där lille Oliver var i sitt esse idag. När jag kom möttes jag av ett leende och sen kunde jag inte låta bli att göra grimaser för honom när han skulle äta så att han mest skrattade ;)
När vi satt i soffan sträckte han plötsligt ut armarna mot mig och jag lyfte upp honom till mig. Då ville han kramas, stryka kinden mot min kind och pussa mig <3
Michaela satt med tårar i ögonen och jag smälte som smör i solsken. Lille underbara unge! Bästisar!
Det var givetvis supermysigt att hänga med Michaela också haha ;)

Nu ringde precis min fjant och sa att han börjat åka hemåt. Han är nog hemma till halv sju.

Jag är JÄTTE hungrig och jag sneglar hela tiden på ostbågarna som jag köpt kvällen till ära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0