Göteborg

Ungefär alla fel som någonsin går att få, fick vi på tåget på väg ner hit...SUCK!
Tex så fungerade inte värmen i den delen som jag jobbade i...Vilket innebar att det blåste kalluft och jag satt med jacka och vantar på och frös ändå...
Jag hoppas att felen åtgärdas nu så att vi kan åka hemåt felfritt...



När det är lugnt mellan varven kan man passa på att fila ner naglarna.


Ååå jag väntar så på att Samuel ska skicka sms och berätta hur det har gått för oss...Jag hoppas att vi får veta det snart...Jag hoppas att min magkänsla har fel.

Vi hade otroligt mysigt igår hemma. Jag känner mig väldigt nära Samuel och det känns väldigt bra...

Ikväll är det Melodifestivalen. Visst ska vi väl kolla på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0