Popcorn

Imorse när jag vaknade, eller ja, inatt, då började jag gråta. Sen gick jag och snyftade medan jag satte på mig uniformen...Och sen var jag helt off hela dagen på jobbet. Dag fyra.
Men ändå lyckades jag ha bra samtal med resenärer idag. Tre gubbar i första klass på Uppsalapendeln och sen en gubbe på Göteborgståget som gjorde min dag genom att säga: Vad tjusig du är! Och grann!
Jag blev så paff, då jag verkligen ser ut som skit nu under min downperiod. Men jag sa tack och blev glad.
Jag sov en stund i Samuels säng innan han kom hem ifrån jobbet och sen gjorde jag mat åt oss.
Min nya favoritgrej är broccoli. Det är så gott! Jag äter det varje dag =) Tyvärr delar inte Samuel min nya kärlek och jag tvingar inte honom att äta det ;)
Imorgon ska jag till banken kl 10 och flytta över mina konton från banken i Örebro. Dom nya kontona ska gälla från första mars.
Efter det ska jag träna ben och mage. Det ska bli skönt att träna. Jag har inte kunnat göra det innan i veckan pga mina arbetstider.
Kl 15 ska jag till N en sista gång. Det känns konstigt men bra. Jag är klar med det där.
Nu ska jag hålla om mitt hjärta i soffan innan det är dags att sova. Jag älskar att sova och jag skulle kunna sova hela dagarna just nu...
Jag fick min nya, eller ja den har ju folk haft ett tag, tshirt med Heidi Klum som visar fuck you, idag på posten. Jag hoppas att mina boots kommer imorgon :)
Puss vänner!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men raring! Du verkar ju helt utarbetad!

Vad bra att du fick massa komplimanger på tåget sen. Du är ju jättegrann så det hade dem helt rätt i, oavsett hur du själv känner dig.

Hoppas att saker blir bättre för dig snart.

Du är värd att må bra.

Ta hand om dig!

2011-02-24 @ 12:55:06
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0