Rödtjut




Jag var sugen på rödvin tidigt imorse och en flaska fick det bli! Halva ikväll och halva imorgon kväll.
Jag köpte två småöl också och Samuel köpte några öl till sig själv.

För mig är festa fortfarande förknippat med någonting destruktivt, så det är därför jag nästan aldrig gör det längre.
Däremot tycker jag att det är mysigt att dricka lite vin eller några öl och bara vara hemma och sitta och fnissa i soffan.
Jag kommer troligtvis redan att somna klockan åtta efter att ha gått upp supertidigt fyra dagar i rad, men vem bryr sig? :)

Det går bra med försäljningen av Samuels lägenhet. Idag var det en härlig kvinna där som sa att han inte får sälja den till någon annan :) Hon la 20 tusen över utgångspriset.
Samuel är riktigt nöjd hittills.
Idag när han visade lägenheten så satt jag i soffan och tittade på honom och jag tänkte: är det där min kille?! Ibland slår det mig extra hårt hur underbar han är.

Imorgon blir det en tur till Örebro, lite lägenhetsvisning och sen Melodifestivalen på kvällen. Det blir en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bra affär det blir vi ses kanske sen då.kram

2011-02-19 @ 07:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0