Semester

Jag har verkligen längtat efter årets semester sen förra året. Och nu är den här. Eller ja, den börjar väl inte egentligen förrän på Måndag.

Direkt efter jobbet åkte jag och hämtade mamma och sen åkte vi till mormor som fyller år idag. Hon visste inte att jag skulle komma så hon blev jätteglad. Det fanns mycket gott fika där :)

Nu är jag hemma och var nere med två maskiner tvätt nyligen. Jag längtar till vi drar in el i badrummet så att vi kan ha tvättmaskinen igång. Den står ju bara där nu...

Igår på min rast växlade jag in litas till oss för imorgon åker vi ju till Litauen. Det känns overkligt att vi ska åka men det ska bli riktigt roligt. Jag vet inte alls vad vi ska hitta på, men det gör det ännu roligare.

Jag tycker synd om folket i dom länderna i Afrika som har sån torka så att dom flyr. Vi har det så bra i Sverige. Jag är tacksam över att bo här. Jag ska se om någon hjälporganisation har dragit igång en insamling för jag vill hjälpa till på det sättet jag kan, genom att skänka pengar.

Om en timme kommer den andra semesterfiraren hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0