Shrimps

Jag lyxade till min tillvaro med dyra räkor till ikväll. Jag la inte ner många i min påse men dyrt blev det. Men då kan jag känna att jag lyxar till min Lördagkväll en aning.

Jag är trött idag. Jag hade svårt att komma till ro efter att Samuel åkte tidigt imorse. Jag ville krama och pussa honom så mycket jag bara kunde, vilket gjorde att jag vaknade till. Jag saknar honom redan här hemma.

Jag var ner på stan en stund förut. Det var inte så kul så jag åkte hem igen. Det känns som att min hjärna fortfarande sover!
Det är inget höjdar väder ute heller så då är det lätt att känna sig trött tycker jag. Jag får ta en slö dag idag och hoppas att jag känner mig piggare imorgon och kan göra någonting då.
Jag tänkte igår att jag skulle ge mig på att baka idag, men med min sega hjärna bränner jag nog kakorna idag så jag tar det en annan dag istället.

Jag kanske ska ta en dag i soffan, läsa tidningar, titta på dålig tv och förhoppningsvis somna tidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0