Ny kamera på väg!

Min digitalkamera har jag haft sen 2008 och den har varit bra men som ni vet så går det framåt i utveckligen väldigt fort när det gäller teknikprylar och jag har känt ett tag att jag vill ha en ny lite bättre kamera.
Jag vill inte ha en systemkamera för dom är stora och vill jag ta riktigt bra bilder får jag säkert låna Samuels till det. Så jag klickade hem den här alldeles nyss:



Den har fler megapixlar än min gamla men framför allt mer zoom. Och jag kan filma lite med den också.
Den var inte alltför dyr heller vilket jag tycker var det allra bästa.
Jag tycker även att den ser lite tuff ut :)

Det finns lite som jag kommer att vilja ta bilder på och då känns det bra med lite bättre kamera!
Jag börjar med att ta med den till Dalarna till Midsommar och tar kort på min fina familj :)
Jag valde någon Expressleverans så den kommer att komma redan imorgon eller övermorgon. Super :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh jag vill också ha en sån :)

Postat av: Hulda

Den ser riktigt proffsig ut!



Papapaparatsi!

2011-06-20 @ 17:17:17
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0