Rastlös innan jobbet

Så jag gör en lista. Det var ju längesen och man behöver inte läsa den ;)

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ja och det är det bästa som finns
3. Är du uttråkad? Sällan
4. Är du ledsen? Nej..
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej jag har mens haha
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Nej jag är nog mer en tönt faktiskt
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja och det är jag så glad över <3


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag =)
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det? Ja någon gång när jag gick i skolan
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja varje dag nästan =)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja ett par stycken men det visste jag inte när det var aktuellt
7. Är du kär? Ja jättekär
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja =)

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Jag vill inte välja

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hm..vad är en romantisk hemmakväll?
8. Pengar eller lycka? Lycka helt klart
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil.

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Det skulle jag ALDRIG få för mig att göra
5. Ljugit för någon du tycker om? Japp
6. Ätit en hel tårta? Nej haha
7. Gjort bort dig offentligt? Ja det har jag gjort många gånger
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Ja


Vad såg du på tv sist? Halva Lyxfällan
Vems blogg läste du sist? www.diamondsarenotagirlsbestfriend.blogg.se
Vad åt du sist? Två ägg
Vem pratade du med sist? Samuel
Vad sa du? Jag mumlade kör försiktigt,vi ses imorgon kväll, jag älskar dig och puss puss puss.
Vem ringde du sist? Det vet jag inte. Jag ringer så sällan någon
Vem messade du sist? Samuel
Vad läste du sist? Tidning på internet
Vem pussade du sist? Samuel
Vem kramde du sist? Samuel
Vem bjöd du sist på något? Bjuder man sin pojkvän om man betalar mat i affären?
Vad köpte du sist? Ipren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0