Busy

Det går framåt med renoveringen. Det är väldigt roligt men väldigt jobbigt att jobba på jobbet och jobba efter jobbet. Jag kommer att sova en vecka när 1 juni kommer!

Min Samuel fyllde år igår så jag bakade en tårta och så kom hans familj och fikade på kvällen och sen gick vi till lägenheten och fortsatte att måla. Samuel hade haft en bra födelsedag och det är det viktigaste.

Jag har dåligt samvete för att jag inte träffar mina vänner och min familj så att alla blir nöjda, men så är det nu. Jag kan inte slappna av förrän tre lägenheter blivit en.
Nu när jag slutar jobbet vill jag bara hem för att det finns jättemycket att göra och då är jag inte ett roligt sällskap för någon eftersom att det enda som jag tänker på är vad jag ska göra där hemma.
Så nu har jag skrivit att jag har dåligt samvete så då vet ni det.
Bland dom första sakerna som jag ska göra när allt är färdigt är att baka Ryttarkakor till en som jag vet vill ha det när hon hälsar på. Emma!

Nu blir det en paus i renoveringen och vi ska ut och fiska. Jag fick en extra ledig dag idag och imorgon är det jobb igen. Sex dagar i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0