Kaunas

Jag och Samuel satt härom kvällen och tittade på flyg på Ryanairs hemsida. Jag kollade vad det absolut billigaste var och det var 48 kronor per person tur och retur till Kaunas i Litauen.
Så vi valde det =)
Vi har ingen aning om staden, men ska givetvis läsa på lite innan och se vad vi kan hitta på.
Imorse bokade jag hotell till oss. Jag valde ett 4-stjärnigt eftersom att flygbiljetterna var så billiga. Det var ett riktigt bra pris, 1500 för oss två och tre nätter. Med frukost och pool och bastu och grejer.
Jag längtar redan.
Jag älskar att resa och att få resa iväg med min prins ska bli så roligt!


Jag är trött idag. Så vansinnigt trött.
Den här flytten, som tack och lov snart är över, tar snart knäcken på mig.
Jag är så less på upp för tre trappor, ner med en låda, in med den i bilen och så samma procedur till bilen är full. Sen köra bort bilen till vårat nya hem, öppna bommen, köra in bilen, stänga bommen för att få loss nyckeln, lasta ur bilen och upp för en trappa och in med allt i hissen, känna stress eftersom det finns andra som vill utnyttja hissen, ut med alla sakerna i trapphuset och sen in med det i lägenheten.
Och samma procedur några gånger varje dag.
Mina armar känns som spagetti och framsidan av mina lår är trötta.

Jag har precis duschat och lagat mat som jag i ett halvstressat tillstånd tryckt i mig. Jag ska snart göra mig iordning för att åka till jobbet och jag har ingen lust med det alls eftersom Samuel snart kommer hem.
Jag kommer hem imorgon vid fem...
Som tur är får jag hänga med Emma imorgon på rasten mellan 09:20 och 13:07.

Mina naglar ser ut som skit och jag har inte tid att fixa dom och jag måste verkligen färga min utväxt...Nåväl det får bli efter helgen när allting är färdigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0