Apoteksbesök

Jag åkte till ett apotek efter jobbet i jakt på någonting bättre mot halsbränna. Jag köpte som vanligt Samarin men även Nouvalocol eller hur det stavas. Kvinnan på apoteket rekommenderade det så jag hoppas att dom fungerar.

Eftersom att jag skulle upp 3:20 inatt så blev ju inte sömnen något bra eftersom jag har den där jäkla nojjan om att försova mig hela tiden.
Så jag sov två timmar när jag kom hem. Jag bäddade ner mig ordentligt med kuddar och täcke runtomkring och vaknade av att jag låg och frös. Hur det var möjligt vet jag inte. Som tur är så har Samuel en massa Haglöfs tröjor som är varma som jag kan tjuva när han är på jobbet.

Det är så lätt att fastna med jobbiga tankar. Dom fastnar lättare än dom bra. Den här veckan kommer det att kännas som om jag går och håller andan för att schemat är skit och jag inte vill åka till jobbet längre. Det är svårt att slå bort och jag försöker verkligen, för det går ju lättare om inställningen är positiv.

Och jag stör mig på en som snackar så mycket dynga och som glorifierar sig själv något enormt. Där kan man snacka om att ha dålig självinsikt. Idag höll jag verkligen på att bli tokig på personen.

Nu till något väldigt intressant, idag blir det spagetti och köttfärssås här hemma för det har jag varit sugen på sen igår.
Igår kväll somnade jag i Samuels knä. Jag har hittat en ny favorit grej och det är att ligga och krama hans lår. Jag ligger så tryggt där så det är inte klokt. Han var för övrigt väldigt gullig och snäll mot mig igår. Han känner mig och vet när jag behöver lite extra kramar.

Klockan ringer 3:30 inatt, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0