En jättefin dag

Någon anonym frågade vart sängramen är ifrån som vi har och den är ifrån IKEA. Brimnes tror jag den heter eller något liknande.

Jag vaknade fem i elva idag. Snacka om trött! Jag hade kunnat sova längre men jag tyckte nästan det var pinsamt att ha sovit så länge ;)

Lunch hemma hos mamma och pappa och min syster var också där och åt. Jag och mamma tog en liten tur till Babyproffsen och IKEA efter lunchen.
Jag tittade på ett babyskydd ( bilstol till bebisar ) då jag tycker att den vi har fått köpa för en billig peng är så stor och klumpig, iallafall när bebisen kommer att vara liten. Jag hittade en som var liten och smidig och jag kan hänga den på armen utan problem, det kan jag inte med den andra. Jag ska ta med Samuel i helgen för att titta på den.

Vid fem hämtade jag upp Emma och Mathilda och så åkte vi hem till Petra för ett hudvårdsparty. Jag beställde en body lotion och jag tror att alla andra också beställde den =) Jättemysigt med mat och fika och trevliga tjejer!

Jag nattade min kära sambo för en stund sen ;) Jag kom hem för en timme sen och behöver varva ner lite innan jag lägger mig så jag kryper ner hos honom när jag är sovtrött.

Jag är ledig imorgon också och det ska bli så skönt att bara få vara hemma.

Imorgon är det en månad till jag fyller år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0