Mamma och fönster

Strax innan åtta imorse plingade mamma på dörren ;) Hon passade på att lifta med pappa som jobbat i stan idag.
Nu har vi tvättade fönster här hemma och en påse lussebullar i frysen. En påse är redan uppäten haha ;)
Vi gick en runda på stan och åt lunch ute.
När vi var på väg för att gå och äta fick jag sms från Samuels mamma som varit och ringt på hemma hos mig och ville ha sällskap så hon kom och åt lunch hon också. Sen gick vi hem och drack kaffe och tjattrade i köket. Roligt med extra besök =)
Mamma blev upphämtad av pappa vid halv fem så hon var här nästan hela dagen =)

Jag skulle ha jobbat idag, men fick frågan igår om jag ville vara ledig, då jag hade en extra ledig dag som dom var tvungen att planera ut på mig innan årets slut. Jag tvekade inte en sekund ;) Jag kastar in ansökningar om ledighet hela tiden men just idag hade jag inte skickat in någon.

Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa Emma. Jag hoppas att det är sol imorgon också för det blir man ju så pigg och glad av. Idag har jag inte känt mig lika trött för jag har fått så mycket energi av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0