Ohyffsat

Imorse blev jag trött/ledsen på hur folk kan behandla andra. Det var ingenting som var fel, om det är något fel kan jag förstå, men imorse var det inte det. Det är som om en del ger sig fan på att vara elaka och ohyffsade mot någon så fort som dom kan.
Jag skulle aldrig gå in på ICA eller på något annat ställe och bete mig illa mot personalen där.
Jag respekterar alla yrkesgrupper, alla fyller en funktion i vårat samhälle. Men en del tänker inte så.

Jag sov i två och en halv timme på rasten och det var väldigt mycket folk på hemvägen men det gick bra ändå.

Jag måste ha somnat i soffan när jag kom hem. Det var verkligen inte meningen. Jag måste ha varit väldigt trött.

Jag tror att min halsbränna är här för att stanna. Jag får den varje eftermiddag. Jag ska ta mig till ett Apotek och få något bättre mot den. Jag har provat tre olika men jag tycker inte dom verkar som jag vill att dom ska...

Snart kommer Samuel hem från innebandyn. Han spelar med kompisar på Fredag kvällar. Säsongen drog igång sent nu för det är första gången ikväll. Han kommer att vara helt slut när han kommer hem haha =) Fast det är skönt, då kan vi somna i soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0