Bättre och bättre dag för dag

Jag sov riktigt bra inatt. Jag var inte alls störd av snor eller feber. Men strax innan halv nio vaknade jag imorse och det var totalt omöjligt att få in luft genom näsan så då smög jag upp och körde in nässpray i näsan och nu har jag fått ut en halv liter snor säkert och kan andas genom näsan igen. Jag har ingen feber längre.

Samuel får en välförtjänt sovmorgon till klockan tio idag. Jag ska väcka honom då för han har nästan sovit i tolv timmar och det får faktiskt räcka ;)

Igår kväll var det livat i magen vid klockan tio på kvällen. Rejäla sparkar och han flyttade sig där inne. Jag blir lika glad varje gång som jag känner honom där inne. Jag vet att han lever och jag vet att han tränar upp sin lilla kropp.

Idag ska vi till Örebro för att låna mamma och pappas GPS till på Måndag. Det kanske är mindre chans att köra vilse med en sån tänker vi ;)

Igår höll jag på att tänka ihjäl mig. På allt. Verkligen ALLT. Tillslut blir jag gråtfärdig för jag inte får ordning på tankarna för att det inte GÅR att få ordning på alla för det blir att VÄNTA och se.

Det är otroligt skönt att vara långledig. Jag börjar jobba igen på Fredag. Först var/är jag ju sjuk men sen har jag extra lediga dagarna nu ju. Underbart.

Idag hoppas jag att det går bra för Hulda som skriver Högskoleprovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0