Bröllop

Jag drömde inatt att jag och Samuel gifte oss. Vi gick till Rådhuset, jag och Samuel, bebisen och Leo ;) Våra familjer blev jättebesvikna på oss för att dom inte fått vara med haha =)

Imorse kom nya nycklar till tvättstugan. När jag går hemma sen så ska jag ta hit en elektriker som kan dra in el i badrummet så vi kan installera tvättmaskinen som står och ser ledsen ut i badrummet. Det kommer nog underlätta en del att ha tvättmaskin i lägenhet när lillen kommer.

Igår insåg jag att det är vecka 44 nästa vecka. Det betyder höstlov. Och vi ska ner till Ullared på Måndag. Jag började att svettas lite när jag insett det...men vi får ta det lugnt och Samuel får slå till mig i bakhuvudet om jag blir stressad och nervös av allt folk.
Det ska bli så kul. Handla grejer till bebisen och sova i stuga =)

Jag har inte tagit febern på mig idag för jag vill vara frisk nu. Igår kände jag varken smak eller lukt och idag så är det nässpray som gäller för jag är helt igentäppt i näsan.

Idag är det Fredag och det innebär att Samuel kommer hem strax efter klockan två. Kul för mig haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0