Especially Escada

När jag handlat lite på Ica så smet jag in på KICKS. 20% rabatt på alla parfymer. Jag har ju varit parfymfri nu i flera månader för att mina tagit slut.
Jag har haft parfymer i 800 kronors klassen och det är inte alltid att ekonomin tillåter ett sånt köp. Mina favoriter är Miss Dior Cherie och Chanel Chance.
Chanel parfymen finns inte här i stan men Dior gör det, men jag tänkte att det finns ju billigare som också luktar gott. Så jag luktade mig till den här som fick följa med mig hem:



Igår kom mina böcker som jag beställt ifrån Bokus:



Den högra, om att möta förlossningssmärtan kommer jag nog att läsa flera gånger.
Jag har ingen aning om hur bra jag kommer att klara av förlossningen. Jag har ingen aning om vad jag har att vänta mig.
Jag förstår ju att det kommer att göra så ont emellanåt så att jag vill dö. Det är nog svårt att förbereda sig, men det kan alltid vara bra att veta någonting om vad man kan ha att vänta sig och läsa böcker kan jag ju iallafall göra.
Jag kommer iallafall att få världens bästa pappa till min son. Jag tänkte på det jättemycket igår. Samuel är så perfekt, för mig, i många anseenden. Vi förstår varandra fast vi inte behöver säga så mycket alla gånger. Och det där med att skratta, jag skrattar varje dag i hans sällskap. Jag känner mig lugn och trygg tillsammans med honom och det tycker jag är viktigt.
Väldigt skönt att vi har en lugn och trygg relation när bebisen kommer. Vi har inte känt varandra så länge om man ska räkna år, men på ett annat sätt känns det ju som om vi alltid känt varandra. Vi hör ihop.

Lilla Emma är nu framme i Los Angeles. Hon messade mig igår att hon fick gå igenom en kroppsvisitering och en full kontroll av hennes väska på Arlanda och sen skrev hon att hon fick göra en stor genomgång även när hon mellanlandade i Chicago haha. Dom ser ju vilken buse hon är ;)
Skönt att veta att hon är i USA och att hon ska höra av sig i veckan. Vi skickar ju sms varje dag så det kommer kännas lite konstigt att inte höra något från henne varje dag.

Jag vill också resa! Men jag får nöja mig med en övernattning i Ullared haha ;) Och givetvis den stora resan som börjar i Februari =)

Kommentarer
Postat av: Annica

Först tänkte jag "vart ska dom resa i februari", men sen fattade jag :D



sv: jaa rött passar jag nog bäst i :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0