Nääääeee

Jag vaknade imorse med känslan: Jag Vill Inte.
Jag hörde hur det blåste kraftigt utanför och hur regnet smattrade mot fönstret. Jag tror att det är omöjligt att gå ut till bilen sen utan att bli blöt hur mycket regnkläder jag än har på mig.

Jag börjar ett idag och slutar nitton imorgon...det tar emot...alldeles för mycket. Jag kommer träffa Samuel en timme imorgon innan jag kraschar i sängen...och på söndag sover jag inte heller hemma. Det är svårt att gilla läget. Eller kanske mer svårt att acceptera läget.

Igår gjorde Samuel mig glad genom att strunta i att träna efter jobbet. Han hade knappt orkat träna dagen innan så han struntade i den igår och ingen blev gladare än jag =) Lite extra tid med varandra.

Nio veckor kvar att jobba om jag börjar räkna ner på Måndag. Jag längtar dit. Att alltid få sova hemma. Att slippa gå upp mitt i natten för att sätta sig trött i bilen. ( Byter ut det mot att sätta sig trött och amma sen ) och att alltid vara hemma på helgerna. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0